TREK RAIL+ 9.8 GX AXS T-Type Gen 5

Rail98GXAXS-25-48455-B-Primary.jpg
Rail98GXAXS-25-48472-A-Primary.jpg
Rail98GXAXS-25-48455-B-Primary.jpg
Rail98GXAXS-25-48472-A-Primary.jpg

TREK RAIL+ 9.8 GX AXS T-Type Gen 5

8 959,00 €

Rail+ 2025 mallit ennakkotilattavissa nyt, saatavuus alkaen maaliskuu 2025!

Rail+ 9.8 on hiilikuiturunkoinen endurosähkömaastopyörä, joka sopii niin pitkille maastolenkeille kuin enduropätkille. 160 mm:n joustomatka edessä ja takana helpottaa teknisessä maastossa ajamista, ja Boschin Performance CX -järjestelmä tekee pitkistä nousuista ja nopeista endurotyylisistä pyrähdyksistä helppoja. Säädettävän geometrian ansiosta voit mukauttaa pyörää ajotapasi ja ajettavan maaston mukaan, tehokas akku kestää kilometri toisensa jälkeen ja langaton SRAM GX AXS -vaihteisto toimii tarkasti myös kuormitettuna.

Tämä pyörä sopii sinulle, jos...

Tarvitset sähköpyörän, joka pysyy mukana haastavissakin maastoissa. Haluat hyvän jousituksen, joka suodattaa juuret ja kivikot, sekä vääntävän moottorin, joka ei hyydy jyrkässäkään mäessä. Välität ominaisuuksista, joilla on eniten merkitystä, kuten hiilikuiturungosta, uudistetusta jousituspaketista ja täysin langattomasta SRAM-vaihteistosta.

Tekniset ominaisuudet

OCLV Mountain -hiilikuiturunko Boschin Performance CX -järjestelmällä (85 Nm, 250 W) ja irrotettava integroitu 800 Wh:n RIB 2.0 -akku. Lisäksi pyörässä on DebonAir-jousella ja Charger 3 RC2 -vaimentimella varustettu 160 mm:n RockShox ZEB Select+ -haarukka sekä RockShox Super Deluxe Select+ -takaiskunvaimennin. Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready -kiekot, langaton SRAM GX AXS -vaihteisto, nelimäntäiset hydrauliset SRAM CODE Bronze -levyjarrut ja sisäisesti reititetty hissitolppa.

Yhteenveto

Rail+ 9.8 on valmis maastoajopäiviin, jotka vievät sinut kauempaakin kauemmaksi. Tekniseen maastoon soveltuvat joustomatkat, vääntävä moottori ja akku, jossa riittää kapasiteettia; tällä pyörällä teet likipitäen kaiken.

Tämän takia ihastut siihen

  1. Rail+ on valmis maastoseikkailuihisi – sen reilut joustomatkat ja vääntävä moottori vievät auttavat nousemaan mäkien huipulle tai kaahaamaan enduropätkiä toisto toisensa jälkeen.

  2. Haluat panostaa osiin, joilla on väliä, kuten langattomaan SRAM-vaihteistoon ja RockShox-jousituspakettiin

  3. Voit mukauttaa geometriaa ja jousitusta omaa ajotyyliäsi varten ja tehdä vieläkin kattavampia säätöjä kulmasäädettävien ohjainlaakerikuppien avulla (myydään erikseen)

  4. Boschin tehokas Performance CX -järjestelmä tarjoaa reilusti vääntöä mäkien nousuun, jotta sinulle jää puhtia ajaa alamäet täysillä.

  5. Reilunkokoisessa 800 Wh:n RIB 2.0 -akussa riittää virtaa pitkiinkin ajopäiviin, ja sen voi irrottaa helposti matkustusta tai säilytystä varten

Lisää ostoskoriin
  • Runko: OCLV Mountain -hiilikuitua, Removable Integrated Battery (RIB 2.0) -akkujärjestelmä, kartioitu emäputki, ohjattu sisäinen vaijerireititys, Motor Armor -suojsu, säädettävä ohjainlaakeri, Mino Linkillä säädettävä geometria, säädettävä jousituksen progressio, 34,9 mm:n satulaputki, ABP, UDH Boost148, 12 mm:n läpiakseli, jousto 160 mm

  • Moottori: Bosch Performance Line CX, 25 km/h

  • Akku: Bosch PowerTube 800 Wh, älyjärjestelmä

  • Käyttöyksikkö: Bosch System Controller BRC3100, älyjärjestelmä

  • Etujousitus: FOX Performance Elite Float 38, Float EVOL -ilmajousi, GRIP X -vaimennin, kartioitu ohjainputki, offset 44 mm, Boost110, 15 mm:n Kabolt X -akseli, joustomatka 160 mm

  • Takajousitus: FOX Performance Elite Float X, 2-asentoinen iskunvaimennin, 205 x 65 mm

  • Kiekot: Bontrager Line Comp 30, tubeless ready, Presta-venttiili, Boost110-etunapa, Boost148-takanapa, 29” etu, 27,5” taka

  • Renkaat:
    Koko: S, M, L, XL: Bontrager Brevard RSL SE, Tubeless Ready, reunalanka terästä, 60 tpi, 27.5 x 2.40″
    Koko: M, L, XL: Bontrager Brevard RSL SE, Tubeless Ready, reunalanka terästä, 60 tpi, 29 x 2.40″

  • Vaihteisto: SRAM GX AXS Transmission sähkövaihteisto, 1x12 -vaihteinen

  • Jarrut: SRAM CODE Bronze, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru

  • Runkokoot: S - M - L - XL